Followers

Tuesday 1 January 2013

assalamualaikum,

Genap 2013, aku dah 20 tis year . moga allah memberi rahmat ke atas ku. seperti yg kita tahu kn ? dorg ckp yg 2012 nie akn kiamat. tp sangkaan ku tidak krn tanda2 yg besar blum muncul lg. sekarang about my life. susa kannk jadi org yg org len suka . fmily pn . tp kite bkn kah ade hak utk sesuatu yg kite inginkan . cth nye teman lelaki. supposed to be mak bapak kite suke. mule2 sje suke . then after xsuke plak . melainkan lah kan budak lelaki tua de wat taik ke pe ke . Dah la ALIM pn tidak . tapi pndi nk menasihat org len . org len pn ade hati wat . ko balik kg . org len sume smyg . tp ko ! mndi pn mls. malu lah pd family mak . dorg kn sume nye baik. mak pn baik , ape lah salahnye klu ko smyg skli . tunjuk baik ke depan nenek tu . mak tu da la anak nenek . hmm . relevant ke ? bila ko ckp yg "DONT BE SUCH A HYPOCRITE WHEN IN FRONT OF NENEK" . hello ! bkn hypocrite but respect . ko tau ke respect tu pe ?? Let me Answer it . RESPECT is capable and quality that have be given to others. hormat kpd org tua dan hormat kpd org lain. that's mean ble kte da x hormat org len apetah lg family die . aku ckp nie just nk suh ko respect mak aku n family mak aku sedangkan ko tu suami kepada mak aku . semakin hari semakin menyampah aku ngn ko. aku selalu mendoakan dan mengajar diri aku tuk sayang n terima ko. tp ko . hmm . aku terima because of mak je . ONLY FOR MAK ! ko sbgi ayh tiri kne la phm eh .

ckp byk2 pon xgne .

wasalam ... :/

No comments:

Post a Comment